Quality & Affordable Dentistry in Malaysia

Posted by dentist3 in Blog | 0 comments

Braces bukan je berfungsi untuk luruskan gigi supaya nampak cantik semata, tapi gigi yang tersusun buatkan kita senang nak jaga kebersihan mulut jugak🦷

Gigi yang tak tersusun, terutamanya gigi berlapis buatkan kita susah nak gosok di celah2 gigi, sampaikan gigi kotor & rosak sebab tak dapat bersihkan dengan betul🤔

Bukan tu je, kadang2 masa makan pun gigi yang tak tersusun ni akan mengganggu kita & tak dapat nak nikmati makanan sepenuhnya kan?😖

Dentist3 faham semua masalah ni, sebab tu sekarang kami ada buat promosi untuk conventional braces dengan deposit yang rendah, supaya semua boleh dapatkan senyuman yang cantik& rasa yakin serta selesa!🥰

Nak tahu lebih lagj tentang promosi kami? Jom cepat hubungi Dentist3 & tempah slot anda👌🏻👍🏻

👌🏻 for Dentist3 ☺️
#Dentist3
✅ Website : https://dentist3.com 
[𝗦𝗛𝗔𝗥𝗘 / 𝗧𝗔𝗚] 👉 FOLLOW
#klinikgigimurah #klinikgigiampang #klinikgigi #klinikgigisungaibuloh #klinikgigirawang #klinikgigipetalingjaya #drgigimalaysia #malaysiadentist #malaysiaboleh #dentistmalaysia #kitajagakita #covid #petalingjaya #sungaibuloh #rawang #kualaselangor #pjdentist #drgigimurah #bracesmurah #invisalign #invis #MCO #stayathome #PKP #KITAJAGAKITA #DUDUKRUMAH


whatsapp_image_2021-11-22_at_17.16.34-3.jpeg

Comments are closed.

error: Please email smile@dentist3.com for Content :)