Quality & Affordable Dentistry in Malaysia

Posted by dentist3 in Blog | 0 comments

Dengan teknologi canggih di zaman sekarang ni, macam2 yang boleh kita buat termasuk lah betulkan semula kedudukan gigi yang tak rapi๐Ÿ˜™

Ada banyak cara yang boleh di pilih tapi yang paling dapat sambutan ialah pendakap gigi besi (metal braces) ๐Ÿฆท

Kenapa?๐Ÿค”
โญlebih murah berbanding kebanyakan cara lain
โญEfisyen. Braces boleh digunakan untuk kebanyakan masalah gigi termasuk crowding & gigi berlapis.
โญTrend. Sekarang pemakaian braces dianggap in trend juga๐Ÿ˜Ž

Ada banyak lagi kelebihan rawatan braces ni.
Tentang kos pun dah tak perlu risau sebab Dentist3 ada sediakan rawatan braces ni dengan harga berpatutan & deposit rendah. Malah bayaran bulanan pun murah je! ๐ŸŒบ

Jangan biarkan gigi tak tersusun tu buatkan kita jadi kurang yakin, jom consult dengan Dr kami dulu! ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป๐Ÿ’•

โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”

๐Ÿ‘Œ๐Ÿป for Dentist3 โ˜บ๏ธ

#Dentist3

โœ… Website : https://dentist3.com

[๐—ฆ๐—›๐—”๐—ฅ๐—˜ / ๐—ง๐—”๐—š] ๐Ÿ‘‰ FOLLOW

#nicesmile #smile #senyum #drgigi #klinikgigi #klinikpergigian #kualaselangor #puncakalam #sungaibuloh #rawang #bandarcountryhomes #bandartasikputeri #sekinchan #tanjungkarang #bestarijaya #doktorgigi #gigi #sweetsmile #bracesmurah #malaysiadentist #invisalign #braces #cucigigi #petalingjaya #PJdentist #petalingjayadentist #dentist #dentistpetalingjaya #dentalclinicpj


whatsapp_image_2021-09-27_at_13.29.04.jpeg

Comments are closed.

error: Please email smile@dentist3.com for Content :)