fbpx

Posted by dentist3 in Blog | 0 comments


Gigi berlubang yang di biarkan terlalu lama akan jadi makin teruk & akhirnya dah tak boleh diselamatkan dengan rawatan tampalan biasa😖

Terutamanya kalau dah mula rasa sakit, maksudnya gigi tu perlukan rawatan akar secepat mungkin sebelum jadi lebih teruk🦷

Dengan rawatan akar, kita bukan je dapat hilangkan rasa sakit yang teramat tu, malah dapat selamatkan gigi yang dah rosak teruk ni daripada dicabut jugak❤😎

Rawatan akar perlukan 2-3 kali visit, bayaran pun boleh dibahagi ikut setiap visit jadi tak perlu la risau tentang kos lagi☺️

Dentist3 ada sediakan servis rawatan akar ni dengan harga yang berpatutan.
Nak tahu lebih lanjut? Hubungi kami sekarang! 😉👌🏻

👌🏻 for Dentist3 ☺️
#Dentist3
✅ Website : https://dentist3.com 
[𝗦𝗛𝗔𝗥𝗘 / 𝗧𝗔𝗚] 👉 FOLLOW
#klinikgigimurah #klinikgigiampang #klinikgigi #klinikgigisungaibuloh #klinikgigirawang #klinikgigipetalingjaya #drgigimalaysia #malaysiadentist #malaysiaboleh #dentistmalaysia #kitajagakita #covid #petalingjaya #sungaibuloh #rawang #kualaselangor #pjdentist #drgigimurah #bracesmurah #invisalign #invis #MCO #stayathome #PKP #KITAJAGAKITA #DUDUKRUMAH

rct-5.jpg

Comments are closed.