fbpx

Posted by dentist3 in Blog | 0 comments

Pendakap gigi (braces) conventional memang selalu kita tengok orang gunakan, terutamanya remaja.
Tapi sebenarnya takde masalah pun jika orang yang dah lebih berumur untuk pakai braces ni😙

Tujuan utama braces ialah untuk luruskan kedudukan gigi & baiki masalah macam gigi berlapis, jarang & jongang🦷
Jadi kalau memang kita ada masalah tu, tak kira umur, boleh datang untuk konsultasi dengan Dr kita dulu😎

Ada banyak sebenarnya kelebihan kalau kita pakai braces ni, antaranya dapat elakkan penyakit gusi & gigi rosak, sebab bila gigi tersusun, nak gosok pun jadi lebih senang & bersih. Selain tu, dapat tingkatkan keyakinan kita untuk senyum jugak!👍🏻❤

Sekarang Dentist3 ada buat promosi untuk braces, harga berpatutan & deposit yang rendah! Jom dapatkan konsultasi dari Dr kami👌🏻☺️

 

👌🏻 for Dentist3 ☺️
#Dentist3

✅ Website : https://dentist3.com

[𝗦𝗛𝗔𝗥𝗘 / 𝗧𝗔𝗚] 👉 FOLLOW

#nicesmile #smile #senyum #drgigi #klinikgigi #klinikpergigian #kualaselangor #puncakalam #sungaibuloh #rawang #bandarcountryhomes #bandartasikputeri #sekinchan #tanjungkarang #bestarijaya #doktorgigi #gigi #sweetsmile #smile #malaysiadentist #invisalign #braces #cucigigi #petalingjaya #PJdentist #petalingjayadentist #dentist #dentistpetalingjaya #dentalclinicpj 


braces-222_copy_2.jpg

Comments are closed.