fbpx

Posted by dentist3 in Announcements / Dental Clinic News | 0 comments

Pakai braces ni sakit smpi tak boleh tidur & makan?! ๐Ÿ˜ฑ

โœ–๏ธTu semua MITOS je! โœ–๏ธ

Patients mungkin akan rasa tekanan sikit sebab gigi akan bergerak, tapi takde la smpi tak boleh makan atau tidur ๐Ÿ˜‚

Lepas bukak braces gigi akan balik semula ke kedudukan asal?
Ye betul. Tapi!! Kalau kita pakai retainer, gigi akan kekal tersusun tau.
Lagipun retainer ni cuma perlu pakai 1 tahun pertama je, lepas tu pakai malam je dah cukup. Senang kan? ๐Ÿ˜‰โค๏ธ

Kebanyakan mitos tentang braces ni tak betul pun, jadi lebih baik kalau korg jumpa Dr yg betul2 pakar dulu utk tanya pendapat dorg๐Ÿ‘Œ๐Ÿป๐ŸŒธ

โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”

๐Ÿ‘Œ๐Ÿป for Dentist3 โ˜บ๏ธ

#Dentist3

โœ… Website : https://dentist3.com

[๐—ฆ๐—›๐—”๐—ฅ๐—˜ / ๐—ง๐—”๐—š] ๐Ÿ‘‰ FOLLOW

#nicesmile #smile #senyum #drgigi #klinikgigi #klinikpergigian #kualaselangor #puncakalam #sungaibuloh #rawang #bandarcountryhomes #bandartasikputeri #sekinchan #tanjungkarang #bestarijaya #doktorgigi #gigi #sweetsmile #bracesmurah #malaysiadentist #invisalign #braces #cucigigi #petalingjaya #PJdentist #petalingjayadentist #dentist #dentistpetalingjaya #dentalclinicpj


whatsapp_image_2021-02-11_at_21.43.18-2.jpeg

Comments are closed.