fbpx

Posted by dentist3 in Announcements / Dental Clinic News | 0 comments

Susah la nak gosok gigi lepas pakai braces sebab ada wayar kan?😟

Tak susah pun sebenarnya, jangan risau!
Sebab lepas je siap pemasangan braces, kami akan bagi INTERDENTAL BRUSH😎
Ni ialah sejenis berus gigi kecil yg boleh masuk ke celah2 wayar utk membersihkan bahagian yg tak dpt dicapai oleh berus gigi biasa🪥

Kalau saya rasa tak selesa sebab bracket asyik terkena gusi mcm mana?
Itu pun jgn risau, selain interdental brush, kami akan bekalkan patients dgn beeswax, yg boleh dilekatkan pada mana2 tempat yg korg rasa mcm tercucuk tu😉✌🏻

Semua ni dah termasuk sekali dlm pakej braces tau, untungnya! 🥳✨

—————————————————————————————————

👌🏻 for Dentist3 ☺️

#Dentist3

✅ Website : https://dentist3.com

[𝗦𝗛𝗔𝗥𝗘 / 𝗧𝗔𝗚] 👉 FOLLOW

#nicesmile #smile #senyum #drgigi #klinikgigi #klinikpergigian #kualaselangor #puncakalam #sungaibuloh #rawang #bandarcountryhomes #bandartasikputeri #sekinchan #tanjungkarang #bestarijaya #doktorgigi #gigi #sweetsmile #bracesmurah #malaysiadentist #invisalign #braces #cucigigi #petalingjaya #PJdentist #petalingjayadentist #dentist #dentistpetalingjaya #dentalclinicpj


whatsapp_image_2020-12-26_at_14.42.01-2.jpeg

Comments are closed.