fbpx

Posted by dentist3 in Announcements / Dental Clinic News | 0 comments

Scaling tu apa sebenarnya ? Scaling tu maksudnya cuci gigi. Bukan cuci macam kita berus gigi tu 🤣.

Kalau scaling ni kena guna alat khas dia. Klinik gigi je ada tau. Jangan risau lah tak mahal pun. Rawatan ni pun tak sakit. Ngilu sikit je. 🥶✨

Scaling ni penting sebab dengan scaling je boleh buat gusi kita sihat dan tak berdarah. Kalau korang gosok gigi nampak ada darah tu hati-hati ya. Tu tanda gusi dah tak sihat. Cepat-cepat check doktor. Takut nanti gigi awak banyak rosak. Ei takut 🤭🥺

 

—————————————————————————————————

👌🏻 for Dentist3 ☺️

#Dentist3

✅ Website : https://dentist3.com 

[𝗦𝗛𝗔𝗥𝗘 / 𝗧𝗔𝗚] 👉 FOLLOW

#nicesmile #smile #senyum #drgigi #klinikgigi #klinikpergigian #kualaselangor #puncakalam #sungaibuloh #rawang #bandarcountryhomes #bandartasikputeri #sekinchan #tanjungkarang #bestarijaya #doktorgigi #gigi #sweetsmile #bracesmurah #malaysiadentist #invisalign #braces #cucigigi #petalingjaya #PJdentist #petalingjayadentist #dentist #dentistpetalingjaya #dentalclinicpj


whatsapp_image_2020-11-17_at_15.16.40-4.jpeg

Comments are closed.