fbpx

Posted by dentist3 in Announcements / Dental Clinic News | 0 comments

Saya rasa gusi saya bengkak tapi saya tengok tak ada pape pun. Doktor boleh tolong checkan tak ? Sakit sangat ni ๐Ÿ˜ญ

Rupa-rupanya bila check angkara gigi bongsu. Ish2 nakal gigi bongsu ni. Buat ramai orang tak dapat tidur lena ! ๐Ÿคฆ๐Ÿปโ€โ™€๏ธGigi bongsu ni kadang ada yang suka menyorok. Sebab tu kita kena amik xray dulu baru kita tahu dia menyorok kat mana.

Lepastu baru kita decide nak simpan dia atau nak buang je ๐Ÿคญ Kalau dah sakit baik buang je. Kalau simpan buat tambah sakit je tau. Hihi. Datanglah ke Dentist3. Mesti korang dapat merasai pengalaman buat rawatan gigi yang terbaik dengan kami. โœจ

ย 

โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”

๐Ÿ‘Œ๐Ÿป for Dentist3 โ˜บ๏ธ

#Dentist3

โœ… Website : https://dentist3.comย 

[๐—ฆ๐—›๐—”๐—ฅ๐—˜ / ๐—ง๐—”๐—š] ๐Ÿ‘‰ FOLLOW

#nicesmile #smile #senyum #drgigi #klinikgigi #klinikpergigian #kualaselangor #puncakalam #sungaibuloh #rawang #bandarcountryhomes #bandartasikputeri #sekinchan #tanjungkarang #bestarijaya #doktorgigi #gigi #sweetsmile #bracesmurah #malaysiadentist #invisalign #braces #cucigigi #petalingjaya #PJdentist #petalingjayadentist #dentist #dentistpetalingjaya #dentalclinicpj


whatsapp_image_2020-11-17_at_15.16.40-5.jpeg

Comments are closed.