fbpx

Posted by dentist3 in Announcements / Dental Clinic News | 0 comments

Saya taktau lah nak pilih warna apa untuk checkup bulan ni. Nurse boleh pilihkan tak ? Siap ditanya warna kegemaran nurse apa. ๐Ÿค”

Kalau tanya nurse mungkin pilihan hati dia bulan ni warna kelabu โœจ Kelabu ni cantik jugak tau sebab automatik buat gigi korang nampak lebih putih dari biasa. Hehe.

Tapi jangan risau warna apa-apa pun tetap cantik dipakai. Asalkan yakin okay ? Confirm auto jadi cantik/hensem ๐Ÿฆทโœจ

Jangan lupa tau datang checkup bulan ni kat Dentist3. Buat appointment awal-awal sebelum slot kami penuh. Takdelah korang tunggu lama. Hehe. ๐Ÿ˜‰โœจ

ย 

โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”

๐Ÿ‘Œ๐Ÿป for Dentist3 โ˜บ๏ธ

#Dentist3

โœ… Website : https://dentist3.comย 

[๐—ฆ๐—›๐—”๐—ฅ๐—˜ / ๐—ง๐—”๐—š] ๐Ÿ‘‰ FOLLOW

#nicesmile #smile #senyum #drgigi #klinikgigi #klinikpergigian #kualaselangor #puncakalam #sungaibuloh #rawang #bandarcountryhomes #bandartasikputeri #sekinchan #tanjungkarang #bestarijaya #doktorgigi #gigi #sweetsmile #bracesmurah #malaysiadentist #invisalign #braces #cucigigi #petalingjaya #PJdentist #petalingjayadentist #dentist #dentistpetalingjaya #dentalclinicpj


whatsapp_image_2020-11-17_at_15.16.40-3.jpeg

Comments are closed.