fbpx

Posted by dentist3 in Announcements / Dental Clinic News | 0 comments

Doktor, gigi saya senget lah. Susah saya nak berus gigi bagi bersih sebab tiap kali makan je mesti sangkut. Tolonglah saya doktor๐Ÿฅบ

Mesti ada antara korang ada masalah macam ni kan ? Sebenarnya korang rasa korang dah sedia cantik / hensem dah cuma sebabkan gigi senget ni mengundang makanan sangkut & selalu buat gigi jadi lubang tanpa kita sedar.

Jadi apa solusi terbaik ? Pakai braces lah kan ๐Ÿ˜ฌ Nampak tak ? pakai braces bukan hanya untuk kecantikan semata-mata tapi boleh jugak untuk penjagaan gigi jadi lebih sihat dan senang dibersihkan.

Okay lah saya ni asyik baca caption Dentist3 hari-hari kat fb. Esok jugak saya nak datang Dentist3 buat rawatan gigi. Tak sabar nak dapatkan keyakinan diri hanya dengan pantulan gigi besi ๐Ÿคฉ

ย 

โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”

๐Ÿ‘Œ๐Ÿป for Dentist3 โ˜บ๏ธ

#Dentist3

โœ… Website : https://dentist3.comย 

[๐—ฆ๐—›๐—”๐—ฅ๐—˜ / ๐—ง๐—”๐—š] ๐Ÿ‘‰ FOLLOW

#nicesmile #smile #senyum #drgigi #klinikgigi #klinikpergigian #kualaselangor #puncakalam #sungaibuloh #rawang #bandarcountryhomes #bandartasikputeri #sekinchan #tanjungkarang #bestarijaya #doktorgigi #gigi #sweetsmile #bracesmurah #malaysiadentist #invisalign #braces #cucigigi #petalingjaya #PJdentist #petalingjayadentist #dentist #dentistpetalingjaya #dentalclinicpj


whatsapp_image_2020-11-17_at_15.16.40-2.jpeg

Comments are closed.