fbpx

Posted by dentist3 in Announcements / Dental Clinic News | 0 comments

Untungnya gigi dah tersusun cantik dari kecik. Gigi saya banyak yang berterabur. Nasib musim covid ni pakai mask, takde lah orang nampak ๐Ÿคช

Aip. Boleh ke macam tu ? ๐Ÿ˜‚ Jangan guna mask tuan puan. Baik guna braces. Dijamin puas hati tau โœจ.

Ramai kata pakai braces ni mahal. Manade mahal sangat pun. Tapi kalau mahal untuk kecantikan diri sendiri dikira reward kan ? ๐Ÿฆท

Marilah ke Dentist3. Harga rawatan kami semua berpatutan tau. Doktor & Staf sangat peramah. Cumanya kalau datang seeloknya set appointment dulu. Musim-musim covid ni ramai juga datang ke klinik buat rawatan. Risau kalau awak tunggu lama. Kalau buat appointment jimat masa anda menunggu ๐Ÿ˜Šโœจ

ย 

โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”

๐Ÿ‘Œ๐Ÿป for Dentist3 โ˜บ๏ธ

#Dentist3

โœ… Website : https://dentist3.comย 

[๐—ฆ๐—›๐—”๐—ฅ๐—˜ / ๐—ง๐—”๐—š] ๐Ÿ‘‰ FOLLOW

#nicesmile #smile #senyum #drgigi #klinikgigi #klinikpergigian #kualaselangor #puncakalam #sungaibuloh #rawang #bandarcountryhomes #bandartasikputeri #sekinchan #tanjungkarang #bestarijaya #doktorgigi #gigi #sweetsmile #bracesmurah #malaysiadentist #invisalign #braces #cucigigi #petalingjaya #PJdentist #petalingjayadentist #dentist #dentistpetalingjaya #dentalclinicpj


whatsapp_image_2020-11-17_at_15.16.40.jpeg

Comments are closed.