fbpx

Posted by dentist3 in Announcements / Dental Clinic News | 0 comments

Dengan teknologi canggih di zaman sekarang ni, macam2 yang boleh kita buat termasuk lah betulkan semula kedudukan gigi yang tak rapi😙
Ada banyak cara yang boleh di pilih tapi yang paling dapat sambutan ialah pendakap gigi besi (metal braces) 🦷

Kenapa?
⭐lebih murah berbanding kebanyakan cara lain
⭐Efisyen. Braces boleh digunakan untuk kebanyakan masalah gigi termasuk crowding & gigi berlapis.
⭐Trend. Sekarang pemakaian braces dianggap in trend juga😎

Ada banyak lagi kelebihan rawatan braces ni.
Tentang kos pun dah tak perlu risau sebab Dentist3 ada sediakan rawatan braces ni dengan harga berpatutan & deposit rendah. Malah bayaran bulanan pun murah je! 🌺

Jangan biarkan gigi tak tersusun tu buatkan kita jadi kurang yakin, jom consult dengan Dr kami dulu! 👌🏻💕

 

👌🏻 for Dentist3 ☺️

#Dentist3

✅ Website : https://dentist3.com

[𝗦𝗛𝗔𝗥𝗘 / 𝗧𝗔𝗚] 👉 FOLLOW

#nicesmile #smile #senyum #drgigi #klinikgigi #klinikpergigian #kualaselangor #puncakalam #sungaibuloh #rawang #bandarcountryhomes #bandartasikputeri #sekinchan #tanjungkarang #bestarijaya #doktorgigi #gigi #sweetsmile #bracesmurah #malaysiadentist #invisalign #braces #cucigigi #petalingjaya #PJdentist #petalingjayadentist #dentist #dentistpetalingjaya #dentalclinicpj 


braces-5th-sept-2020.jpg

Comments are closed.