fbpx

Posted by dentist3 in Announcements / Dental Clinic News | 0 comments


Rasanya braces @ pendakap gigi dah tak asing lagi bagi kebanyakan kita, mesti selalu jugak nampak orang yang pakai braces ni😙

Apa tujuan braces? Matlamat utamanya ialah untuk betulkan kedudukan gigi, samada masalah gigi jarang, jongang, crowded atau gigi berlapis, semua boleh dirapikan dengan rawatan braces ni❤🤩

Ramai yang risau rasa sakit sepanjang rawatan braces. Tapi tu semua mitos je, patient mungkin akan rasa sikit tekanan untuk braces gerakkan gigi, tapi cuma untuk seketika je & takde rasa sakit pun😎

Jangan rasa ragu2 untuk dapatkan gigi rapi idaman kita, jom book slot anda dengan Dentist3 sekarang! 👌🏻🌸

👌🏻 for Dentist3 ☺️

#Dentist3

✅ Website : https://dentist3.com

[𝗦𝗛𝗔𝗥𝗘 / 𝗧𝗔𝗚] 👉 FOLLOW

#nicesmile #smile #senyum #drgigi #klinikgigi #klinikpergigian #kualaselangor #puncakalam #sungaibuloh #rawang #bandarcountryhomes #bandartasikputeri #sekinchan #tanjungkarang #bestarijaya #doktorgigi #gigi #sweetsmile #bracesmurah #malaysiadentist #invisalign #braces #cucigigi #petalingjaya #PJdentist #petalingjayadentist #dentist #dentistpetalingjaya #dentalclinicpj 


braces-666.jpg

Comments are closed.